petak, 31. ožujka 2017.

VOLIO SAM JE KAO BOGA, ŽIVOT SPREMAN DA DAM ZA NJU, ALI ME PREVARILA...


Volio sam je kao Boga, život spreman da dam za nju, ali me prevarila, i to prevarila me sa jednim matorim gratskim idiotom, a sve zbog parfema od 80 eura. Pao sam u depresiju, izolovao se od društva, nisam želio da živim.

Onda su moji frendovi jednu noć došli po mene i doslovno me ubacili u auto. Nisam znao šta smijeraju, ali sam ubrzo shvatio da idemo prema naselju moje bivše djevojke. Kada smo došli pred njenu kuću, rekli su mi da ostanem u autu, a njih četvorica su izašli i iz gepeka ivadili 3 velike kante, kante od 15 litara pune uvrhom govana i to kravljih, pilećih i ljudskih. Odnijeli su pred vrata i sve prosluli ispred njih.
Kada su se vratili rekli su da su čuli da voli mirise, pa su joj priuštili iz ljubavi prema meni. Na trenutak su me malo podigli, oraspoložili, ali nakon toga isto, teška depra, jednostavno ne mogu bez nje, a sa njom ne mogu više nikada. Kako dalje???


EmoticonEmoticon