subota, 11. ožujka 2017.

BILA SAM U AUTOBUSU, KOJI JE BIO PREPUN..NA JEDNOJ STANICI ULAZILA JE JEDNA BAKA, BAREM JE POKUŠALA


Bila sam u autobusu, koji je bio prepun..na jednoj stanici ulazila je jedna baka, barem je pokušala…ali nije mogla, jer je tesko hodala..

Ljudi iz autobusa su prišli i pomogli, ja sam ustala da bi sela, ona mi se zahvalila..

Kad je trebalo da izađe, pokušale smo neka devojka i ja da joj pomognemo, ali nismo uspele..

Tek vidiš vozača, izlazi iz kabine i uzima baku, izvede je iz autobusa, i upita:

Prošli put, niste sišli ovde, jel ste sigurni da treba ovde?

Na šta ona odgovori, tihim glasom:

Idem do trga.

On je uze, vrati u autobus, i kad dođosmo do trga on je izvede i pita:

Jel možete sami?

Na šta je ona odgovorila: da.

Jedna devojka izađe, i pomože da ode, gde treba!

Svi smo mi ljudi, ali retko ko je ČOVEK!


EmoticonEmoticon