subota, 18. ožujka 2017.

OD RODITELJA SAM NASLEDIO KUĆU U JEDNOM GRADU U AUSTRIJI...


Od roditelja sam nasledio kuću u jednom gradu u Austriji. Ja sam jedinac. Kuća ima dva sprata. Sa posebnim ulazima. Ja imam 25godina. I živim sam.
Nemam devojku.Kroz ulicu su prolazili dvoje koje studiraju ovde, pričaju srpski, ja sam bosanac.
Vani sam tad nešto bio i oni prolaze, i čujem da pričaju da nisu našli stan za sebe. Odma sam ih zvao i rekao da imam sprat jedan slobodan. I rekao platite samo struju za celu kuću. Bude negdje oko 120€. Kiriju ne morate. Oni su pristali. Mesečno samo struju plate. Oni su brat i sestra. Uvjek kad se vraćam s posla, kupim sebi kebap ili pizu, i svaki put i njima ponesem.
Znam da ovde student nema baš neku paru. Kad kupujem sebi stvari za kuću uvek povedem nju.
Da sebi i bratu izabere isto neke stvari. Sok, hranu i tako. A oni i mene zovu kad nešto skuhaju Grah ili sl. Postali su mi s vremenom ko moji brat i sestra. I jako ih postujem a i oni mene.
Izvor: komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon