subota, 11. ožujka 2017.

MOJA OKOLINA MISLI DA SAM POREMEĆENA A ZAPRAVO MI ZAVIDE....

Moja okolina misli da sam poremećena a zapravo mi zavide, jer spavam samo 5h i ni jedan sekund svog života ne gubim, učim strane jezike u busu na sluške, radim izdržavam samu sebe, nedeljom dam sebi oduška i ako je lepo vreme idem u prirodu. Kad me neko pita čime se bavim ja kažem životom ne hvalim se uspesima i ne utuče me poraz, proputovala sam pola sveta i to bez plana šta ću i kako ću. Nisam oduvek bila takva slomio me je raskid, smrt voljene osobe i kućnog ljubimca, bolest, izdaja najboljeg prijatelja, godinu dana mi je trebalo da se oporavim, godinu dana ja nisam radila ništa ali nisam ni pobegla od situacije, posle bola je nastupila ravnodušnost i veelika ljubav prema samoj sebi.


EmoticonEmoticon