četvrtak, 16. ožujka 2017.

DEVOJCI SAM SVAKI PUTA KADA BI MI DOŠLA KUPOVAO PALAČINKE, PICE I JOŠ SVAKOJAKIH RAZNIH JELA....


Devojci sam svaki put kad bi mi došla kupovao palačinke, pice, i još svakojakih raznih jela. Iz finih pekara i restorana.Jednom mi je rekla: “kako mi svaki put doneseš splaćinu ako ovako nastaviš završili smo donesi nešto skuplje bolje da te ne bi ostavila jadniče”.
Sledeći put sam kupio ostatke i kosti i prodavnice mesa i složio na tanjir. Samo sam joj rekao evo doneo sam ti šta si zaslužila i otišao.
Iz dobrostojece sam porodice i zavrsila sam fakultet. Imam decka koji je zavrsio srednju, prilicno skromno zivi i moja ga mama zbog toga ne voli, totalno ga ignorise.
Zao mi je bas jer je dobar i za sada se lepo slazemo, a opet znacilo bi mi i da ga moji prihvate..


EmoticonEmoticon