nedjelja, 26. ožujka 2017.

IMAM 51. GODINU I SVAKODNEVNO IDEM NA POSAO AUTOBUSOM...

Imam 51 godinu i svakodnevno idem na posao autobusom. Iako sam stariji i često umoran kao pas od posla mlađarija zauzme sva sjedišta i moje kolege moramo stojati. Prije par dana sam se pobunio i rekao jednoj djevojčici koja po mojoj procjeni nema više od 17 godina kako nije pristojno da ona sjedi, a mi ja stariji da stojimo. A ona mi je drsko odgovorila: MATORI, NIJE PRISTOJNO NI DA SE TRUDNICE POSIŽU I NJIMA JE TEŠKO STOJATI. Baš me iznenadila, naprosto sam je morao pitati kada je tako mlada uspjela da zatrudni, a ona mi je rekla tako da cijeli autobus čuje, MATORI NISAM JOŠ, ALI AKO TI SE MOŽE DIĆI SAD BIH MOGLA OSTATI i na sjedišu na kojem sjedi nagela se u stranu i počela se tapšati po guzici.Cijeli autobus mi se počeo smijati, dobacivati MATORI MOŽEL? CEPAJ MATORI! SAD ILI NIKAD! MATORI JE MRTAV! i razne druge slične stvari. Čak su i moje kolege počele da me zezaju. Na šta je ovaj svijet spao, da se omladina ovako ponaša, a što je još gore da su zbog toga popularni.


EmoticonEmoticon