utorak, 28. ožujka 2017.

VJERENIK, MOJ ŽIVOT, MOJE SVE, ME JE OSTAVIO 3 DANA PRIJE SVADBE....


Vjerenik, MOJ ŽIVOT, MOJE SVE, me je ostavio 3 dana prije svadbe. Najveća sramota za svaku ženu. Njegova mama me nikada nije podnosila i godina ma se trudila da nas rastavi.
Često smo zbog nje prekidali, ali naša ljubav je bila jača i ponovo smo se mirili. Nakon svega mislila sam da ćemo konačno moći da sretno živimo. Moji roditelji su nam uredili potkrovlje u našoj porodičnoj kući. PRAVO MALO LJUBAVNO GNIJEZDO. Ali ona, NJEGOVA ZLA MAMICA ga je nagovorila da je za njegovu budućnost bolje da ide u Beč da nastavi školovanje nego da se oženi odma nakon srednje škole i da je premlad za brak.
19 godina ima punoljetan i sluša roditelje. Mislim da nakon svega ovoga je definitivan kraj, bez obzira na sva osjećanja koja gajimo jedno prema drugom.


EmoticonEmoticon