srijeda, 22. ožujka 2017.

MOJI OTAC I MAJKA SU RAZVEDENI.OTAC ŽIVI SAM, A JA KAKO NEKAD SA MAJKOM I BAKOM...


Moji otac i majka su razvedeni. Otac zivi sam, a ja kad kako nekad sa majkom i bakom, nekad sa ocem. Meni je ipak mog oca zao, on nema vise roditelje, zivi sam, ne radi nigde zivi od rente poslovnog prostora, a majka, baba i tetka izuzetno ga mrze i o njemu pricaju najgore moguce. To me mnogo nervira jer znam da je tata mnogo dobar čovjek. Zbog toga sam prije 3 dana baku skoro pretukla, ali sam se nekako suzdržala i samo je pljunula. Možda sam pogriješila, ali sigurno to zaslužuje, jer ona je i kriva za razvod mojih roditelja. Počela mi da nabraja zbog toga što sam par dana njegovala tatu jer je bio loše. Kada napunim 18 godina vjerovatno ću otići kod tate da živim.


EmoticonEmoticon