utorak, 21. ožujka 2017.

IMAM 23 GODINE. NEDAVNO SAM POSTALA SAMOHRANA MAJKA, JER JE MOM VERENIKU BILA BITNIJA ŽENA...


Imam 23 godine. Nedavno sam postala samohrana majka, jer je mom vereniku bila bitnija žena koja je starija od njega 6 godina i uz to bivša prostitutka. Ni ne zna da je postao otac.
Međutim, najviše sam se plašila reakcije mog oca, jer znam da sigurno ne bi hteo da budem samohrana majka. Drhtala sam kad sam trebala da mu kažem da sam trudna. Međutim, ono veče kad sam se porodila, moj otac je sazvao celi komšiluk, poznanike, prijatelje i napravio dernek. Murija je dva puta dolazila zbog pucanja, polomio je mamine kristalne čaše o zid, ne može da priča jer je zanemeo od pevanja,
potrošio je svu municiju za pušku, napio se kao nikad i u napadu euforije slomio prst. Jedina stvar zbog koje žalim je što moj sin nikad neće imati oca kakvog sam ja imala. Jedan je tata!


EmoticonEmoticon