utorak, 21. ožujka 2017.

SIROMAŠTVO JE NEŠTO ŠTO ME PRATI OD ROĐENJA....


SIROMAŠTVO je nešto što me prati od rođenja. Moje djetinjstvo je okovano teškim siromaštvom. Odrasla sam uz samohranog oca, koji nije uopšte loš, ali je bio mnogo nesretan u životu. Odrekao se svega kako bi meni obezbijedi minimalne uslove za život.
Udala sam se sa samo 17 godina i odma postala majka blizanaca, a četiri godina kasnije rodila sam još jedne blizance. Zbog teških uslova imam samo osnovnu školu, ne radim, muž se bori nešto zaradi, ali 6 gladnih usta da se samo nahrani treba mnogo novca, o nekim luksuznijim stvarima nikda i ne pomislim, jer znam da je za moj život to neostvarivo.
Mnogo patimo, za sebe sam nakako navikla, ali mi žao djece, pogotov ovih starijih, kada nešto zatraže, a nemamo, srce nam puca na hiljadu dijelva i tek sada svatam kako je bilo mome ocu dok me odgajao.


EmoticonEmoticon