ponedjeljak, 13. ožujka 2017.

VJENČALI SMO SE VRLO MLADI, BILI SMO JEDNO DRUGOM PRVE LJUBAVI..


Vjenčali smo se vrlo mladi, bili smo jedno drugom prve ljubavi i u braku smo 6 godina. Za vikend je moj muž doveo dva druga na roštilj i bilo je pravo dobro zezanje, ali prvi put u životu sam osjetila neku emociju prema nekom drugom muškarcu, osjetila sam želju da me jedan od drugova mog muža odvede u krevet, da probam nešto drugačije…
Juče sam tog druga srela u marketu i otišli smo u obližnji kafić na piće, a nakon pića smo otišli u njegov stan, gdje me je kresao do iznemoglosti, zadovoljstvo koje sam osjetila i sreću nakon trosatnog iscrpljujućeg odnosa u više činova nisam do tada nikada sa mojim mužem.
Ne mogu reći da sam se zaljubila u druga mog muža, ali imam veliku želju da se češće viđam sa njim. Možda sam jednostavno se prerano udala, što kažu NISAM DOVOLJNO PROŠLA U ŽIVOTU…


EmoticonEmoticon