četvrtak, 2. ožujka 2017.

DANAS SE VRAĆAM SA POSLA, VOZIM LAGANO PO OBIČAJU, NA SEMAFORU....


Danas se vraćam sa posla, vozim lagano po običaju, na semaforu se pali crveno i stajem. Gledam u retrovizor i vidim kako mi se približava policijski automobil priličnom brzinom i doslovno gledam kako će da me udare sa zada. BUM!
Sreća bio sam spreman i nisam doživio nikakve povrede. Izlazim iz automobila, a dva policajca već iz svog automobila počinju da viču na mene kako sam neoprezan. U međuvremenu izlaze i nastavljaju povišenim tonom da me ubjeđuju da sam kriv za udes. U zapisnik su unijeli da sam iznenada i naglo zakočio na trepćuće zeleno i time izazvao udes.
Nisam želio ništa da potpišem, ali njih su dvojica, a ja sam, nemam svjedoka. Bojim se da ću pokupiti neku veliku kaznu, plus što su mi uništili zadnji dio automobila. Da li je neko imao slična iskustva? Kako da istjeram pravdu?


EmoticonEmoticon