petak, 24. ožujka 2017.

DANAS ME JE DEČKO TOLIKO OSRAMOTIO I PONIZIO PRED NJEGOVIM PRIJATELJIMA


Danas me decko toliko ponizio i osramotio pred njegovim prijateljima da sam jos u šoku. Pokupio me je s posla i isli smo pravo u restoran naci se s njegovim drustvom. Bilo je 2 prijatelja i oba su poveli svoje cure.
Ja sam danas bila toliko zauzeta nisam jela od 9 ujutro. Narucujemo hranu, druge dvije cure naruce samo salatu, ja narucila snicle u umaku s prilogom i salatom, da se najedem kao covjek. Kada je stiglo jelo, doslovno je prebacio sebi na tanjur moje jelo,gurnuo mi zdjelicu salate ispred mene i rekao da jedem kao normalne djevojke,a ne kao svinja. Ustala sam se od stola, otisla u stan i spakirala njegove stvari. Pitam se gdje ce sada zivjeti,jer u mom “svinjcu” nema mjesta za normalne ljude!


EmoticonEmoticon