srijeda, 8. ožujka 2017.

BRATOVA ŽENA JE NEVIDJENO ZLA OSOBA, TO SVI VIDE, ALI SAMO MOJ BRAT NE....


Bratova žena je neviđeno zla osoba, to svi vide, ali samo moj brat ne. ZASLIJEPLJEN je nečim, samo ne znam čime, jer snaja baš ružna žena. Brata je odvela iz naše velike kuće i plaćaju u gradu malenu garsonjericu. Često kada je bez njega govori kako su moja mama i tata nekulturni seljaci i da joj se naprosto gade. Ne izzima ni mene tih KOMPLIMENATA. Kada je sa mojim bratom tu se priča mijenja, sva je dobra i fina. Svi u porodici vide da ga pravi majmunom, ali niko ništa ne govori. Brat mi je i odlučio sam da mu sve to detaljno objasnim, nadam se da će razumjeti situaciju i razvesti se od nje, a ako ne, pa i ovako nemamo već više od godinu dana BRATKI KONTAKT, nemamo život kakav smo živjeli prije nje. Nemam šta da izgubim, neka bira ili ona ili ja. Barem će mo znati na čemu smo a dalje.


EmoticonEmoticon