nedjelja, 24. prosinca 2017.

VJENČALI SMO SE IZUZETNO MLADI, MENI JE BILO 18, A NJEMU SKORO 20 GODINA. BRZO SAM OSTALA TRUDNA...


Vjenčali smo se izuzetno mladi, meni je bilo 18, a njemu skoro 20 godina. Brzo sam ostala i trudna i od početka moje trudnoće on je djelovao mnogo nervoznije i uplašenije od mene koja sam morala roditi. Bila sam debelo u 9-om mjesecu i taj dan kada mi je pukao vodenjak bila sam sama kod kuće, a on je bio na poslu. Pozvala sam ga i rekla mu da mi je pokao vodenjak, a on mi kaže, NE SIKIRAJ SE, ČUVAJ BEBU, SADA ĆU POZVATI VODOINSTALATERA, A AKO BUDE KAKVE ŠTETE KOD KOMŠIJA ISPOD NAMIRIĆEMO, SAMO SE NEMOJ SIKIRAT. Prvo sam se slatko nasmijala, a onda kada sam mu objasnila ŠTA MI JE PUKLO, samo se začulo TU-TU-TU, prekinuo je vezu, i nakon nekih 10-ak minuta je stigao. Kako su luckasti ti muškarci


EmoticonEmoticon