petak, 22. prosinca 2017.

DJEVOJKU SAM UPOZNAO NA FAKULTETU I NAKON NEKOG VREMENA....


Djevojku sam upoznao na fakultetu i nakon nekog vremena smo počeli da zajedno i živimo. Prije mjesec dana je rekla kako će joj, odnosno nama doći njena mama na vikend, jer nikada nije bila u velikom gradu. Nije mi bilo nešto mnogo drago, ali ajd… Otišli smo po nju na autobusku stanicu i kada je izašla iz autobusa nisam mogao da vjeruje kako je žena dobro izgledala. Kada smo došli u stan ona je odma otišla da se istušira, a ja i djevojka smo bili u dnevnoj sobi. Kada je završila izašla je onako mokra u kratkom šorcu i majčici na bretele koja je više otkrivala nego pto je skrivala. Sjela je pored mene i kada je digla ruku da nazdravi sa strane se cijela dojka vidjela, a tada je moj mali prijatelj postao VELIKI i jasno se ocrtavao na mojoj trenerci. Nakon što smo popili po jednu, moja djevojka je otišla do trgovine da kupi neke namirnica, a ja nisam gubio ni sekunde. Čim je izašla gurnuo sam ruku u njene grudi, ali ono što se dogodilo nakon toga pamtiti ću dok sam živ. Opalila me takvim šamarom da sam pao na zemlju, nevjerovatno koja snaga u jednoj ženi onda se sagela i grudi su potpuno ispale. Rekla mi je da to što se slobodnije oblači ne znači da može ko stigne i da je gazi. Izvinuo sam se i zamolio je da ništa ne govori kćerci i da sam jednostavno bio zaslijepljen njenom ljepotom i šarmom. Zahvalila se na lijepim riječima i rekla da će to ostati između nas.


EmoticonEmoticon