utorak, 19. prosinca 2017.

MAJČINA LJUBAV JE VELIKA TO SAM SAZNAO TEK SA 25 GODINA I KOLIKO JE SPREMNA DA SE ŽRTVUJE…


Majčina ljubav je velika, a to sam saznao tek sa 25 godina i koliko je spremna da se žrtvuje zbog svog djeteta. Godinama sam je lagao, zalazio u razna loša društva, govorio da redovno idem na faks, a nikada nisam ni ušao u njega, sam sebi potpisivao index,
uzimao razna opojna sredstva, a kada je konačno sve izašlo na vidjelo, sve moje odurne laži, ona me je samo zagrlila i rekla, ŠTA, PA NEKA SI TI MENI ŽIV I ZDRAV, NIJE TO NIŠTA. Srce mi je htjelo pući, tolika očekivanja je imala od mene, a ja se tako prema njoj ponašam, i opet je imala samo ljubav za mena, osmijeh, iako znam da je u sebi plakala i tugovala svim srcem i dušom.
Promijenio sam se, ponovo upisao fakultet i evo treća sam godina. Mogu samo reći hvala mama na svoj ljubavi i snazi koju si mi ulila, jer da mi je prije 4 godine okrenula leđa, ko zna gdje bi sada bio ja, da li bi ikako bio živ…


EmoticonEmoticon