nedjelja, 3. prosinca 2017.

NIKADA NISAM BILA SEBIČNA I BEZOSJEĆAJNA I OD MALENA SAM UČENA DA...


Nikada nisam bila sebična i bezosjećajna i od malena sam učena da mrzim sebičluk, bez obzira o kome se radi. Moja nesreća je da sam se udala upravo za jednog sebičnog i bezosjećajnog, moram reći GADA. Kada je njegova mama u piranju tu sebičnost prelazi sve granice. Neki dan sam mu se požalila da njegova mama često viče na našeg sinčića koji ima nepune 3 godine, da mu govori da je lud, nenormalan i druge grozote, koje mene kao majku mnogo bole kada čujem, a on je na to kratko odgovorio, pa sigurno je imala razlog za takve riječi. Kako sam se razočarala,
on ni zbog svog djeteta ne bi ništa rekao svojoj mami, kako onda da očekujem da u nekim konfliktnim situacijama stane na moju stranu. Mamin sin, mama je uvijek u pravu…


EmoticonEmoticon