petak, 22. prosinca 2017.

NAŠLA SAM SIROMAŠNOG DEČKA JER SA TAKVIM TIPOM MOGU LAKO MANIPULISATI...


Našla sam siromašnog dečka jer sam takvim tipom mogu lako manipulisati, uvek će biti kako ja kažem, i uvek će me gledati kao u Boga. Volim ga, ali mora me poštovati!!!
Volim kad smo sami da mu nabijam na nos kako sam bogata kako mi se može, tako da ne bi zaboravio ko sam zapravo JA. Često kad izađemo na piće i kad se ponudi da plati ja uvek kažem “nemoj da trošiš svoje poslednje pare” to radim da se seti ko sam JA. Znam da se oseća kao bednik pored mene, ali da nisam takva pametnica kakva sam ne bi bili zajedno 5 god. Jednostavno mora tako s muskarcima. U seksu sa njim uvek ja dominiram, i uvek samo JA vodim glavno kolo igre, uvek sam JA ta koja sve radi, kako bi ga ponizila da je nesposobnjakovic iako nije.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon