srijeda, 27. prosinca 2017.

IMALA SAM 24 GODINE KADA SAM SE UDALA I U BRAK SAM USLA POTPUNO NEVINA.....


Imala sam 24 godine kada sam se udala i u brak sam ušla potpuno nevina. Nikada ga nisam ni rukom pipnula. I moj momak, sada već godinama moj muž takođe nije bio neki ženskaroš. Maštala sam o toj prvoj bračnoj noći, o intimnim odnosima sa izabranom voljenom osobom, ali ta prva bračna noć je sve, samo ne kakom sam je zamišljala. Moj muž nevin kao i ja, neiskusan, nespretan, satima je pokušavao da me probije. Prvo se tolko napaljivao da je završavao i prije nego počne, čim se dodije mog tijela, a kasnije nije moga nikako da probije opnicu. Kao da je proz zid pokušavao. Nakon bezbroj pokušaja predložio mi je da to uradi svojim kažiprstom, u početku sam se bunila i negodovala, ali kada sam vidjela da ne može na drugi način pristala sam. Sada kada imam 45 godina nemate pojma koliko žalim za svim propuštenim, a naročito jer mi je nevinost, taj prvi ZLATNI ODNOS, odnos koji je po svemu poseban uzeo KAŽIPRST.


EmoticonEmoticon