nedjelja, 3. prosinca 2017.

MOJ "NAJBOLJI DRUG" VARA SVOJU CURU SA MOJOM BIVŠOM KOJU JA JOŠ UVIJEK VOLIM...


Moj “naj bolji drug” vara svoju curu sa mojom bivsom koju ja jos uvijek volim i umirem za njom iako sam oženjen za dugu. Ne mogu da vjerujem da su se od toliko ljudi na ovome svijetu baš njih dvoje našli. SRCE MI SE CIJEPA KADA ZAMISLIM DA JE MOJ NAJ BOLJI DRUG PUNI… Ne znam šta da radim, nemam kome da se izjadam, požalim, otvorim dušu, ali sam sam sa sobom odlučio da obnovim vezu sa mojom bivšom djevojkom i da živim sa njom, a moju sadašnju ženu ću pokušati zaštititi tako što ću biti oprezan i neću dozvoliti da sazna da se viđam sa bivšom, jer stvarno je dobra žena i mnogo bih je povrijedio kada bi to saznala. Znam da me bivša i dalje voli i jednostavno ne mogu dozvoliti da je neko drugi ima, jer kada je vidim sa nekim drugim u meni se javi neki osjećaj koji mi ne da mira. Bože na šta će sve ovo da izađe….


EmoticonEmoticon