četvrtak, 7. prosinca 2017.

OŽENJEN SAM VIŠE OD GODINU DANA, ALI KADA SAM ULAZIO U BRAK NISAM NI SLUTIO DA ĆU STAN OD 55 KVADRATA DIJELITI SA PUNICOM...


Oženjen sam više od godinu dana, ali kada sam ulazio u brak nisam ni slutio da ću stan od 55 kvadrata dijeliti sa punicom. Može li gore za jednog mladoženju. Par mjeseci nakon što sam se oženio, moj punac se razveo od punice, jer ga je matora curva prevarila sa prvim komšijom.
Nije imala gdje i moja supruga je dovela nama. U početku sam bio baš ljut i nervozan, jer sa 20 godina želim svoju ženu dnevno da kaaram onoliko puta koliko mi se digne, a to je bilo teško izvodljivo kda je punica non stop pored nas. Ipak vrela krv moje punice brzo je okrenula situaciju za 360 stepeni. Samo 10 dana nakon što je doselila kod nas, dok sam bio sam u stanu, dovela je svog “zagondžiju”. Bez stida je otišla sa njim u sobu i totalno se opustila kao da je sama na svijetu, nisam mogao odoliti zvukovima i polako sam otvorio vrata sobe i posmatrao ih u zanosu strasti. Ima 51 godinu ali šta sve radi u krevetu svojim očima nisam mogao da vjerujem, za kćeruku je glumica iz ONIH filmova. Sve je to trajalo dobrih 45 minuta, a onda su onako polugoli bez imalo srama prošli u kupatilo da se srede. Kada je njen ljubavnik otišao zamolila me da ništa ne govorim njenoj kćerci jer ona misli da je tata i ako sazna boji se da je ne zamrzi. Rekao sam da se ne brine, ali samo iz jednog razloga, ŽELIM DA MOJA PUNICA OSTANEKOD NAS ŠTO JEMOGUĆE DUŽE, ŽELIM SVU SVOJU ENERGIJU TROŠITI NA NJOJ. Nećete vjerovati kako me je sve ovo napalilo, sad bih se razveo od žene i oženio punicu, kada bih mogao…


EmoticonEmoticon