subota, 23. prosinca 2017.

IMAM 24 GODINE I REDOVNO KUPUJEM VOĆE U JEDNOJ PILJARNICI ISKLJUČIVO ZBOG PRODAVAČICE...


Imam 24 godine i redovno kupujem voće u jednoj piljarnici isključivo zbog prodavačice koja ima prekrasnu, veliku guzu koju obožavam da gledam dok mi sageta kupi voće iz gajbi. Relativno je stara žena ima 38 godina, ali je stvarno izazovna. Prije par dana me je kada sam došao pitala A ZAŠTO KADA GOD DOĐEŠ GLEDAŠ MOJE DUPENCE? Zbunjen sam se sledio, a ona je nastavila MA ZNAM ZAŠTO I ŠTA ŽELIŠ, VIDI TI SE NA TRENERCI… Okrenuo sam se i bez riječi izašao iz piljarnice. Jutros mi je stigla poruka sa nepoznatog broja, PRODAVAČICA KOJA TI SVOJOM GUZOM DIŽE… ŽELI DA TI GA I SPUSTI :)… BRZO DOĐI U PILJARNICU. Za par minuta sam bio u piljarnici, ali sam se šokirao kada sam vidio da radi njen muž, a još kada je rekao JESIL TI DENIS??? pao mi je mrak na oči. Izašao je iza pulta došao do mene i dao mi ključeve od svog automobila i rekao da hitno odem u njegov stan. Njegova žena je rekla da sam majstor za računare i da joj je se računar pokvari. Ljudi moji znam da nećete vjerovati, ali čovjek mi je dao svoja kola da odem u njegov stan da mu odradim ženu i za to će me još bogato nagradio, unaprijed mi je dao 20 eura. Najsmješnije mi je bilo kada sam mu vratio auto kada me je pitao MAJSTORE, JEL SRETNA I ZADOVOLJNA MOJA ŽENA OSTALA KOD KUĆE, SMIJEM LI JOJ SE POJAVITI NA OČI??? Nekako me bilo stid, rogovi su mu rasli do neba, ne bih volio nikada da se nađem u njegovoj situaciji.


EmoticonEmoticon