ponedjeljak, 11. prosinca 2017.

U BRAKU SAM 22. GODINE.IMAM DVA SINA I MUŽA ŠVALERA...


U braku sam 22 god. Imam dva sina i muža svalera već 15 god. Moj izbor je bio da ostanem u takvom braku najviše zbog finansija. On nama i danas skupo plaća svoju slobodu i kupuje nam i ono što mi ne tražimo. Sinoć mi je na vrata došao čovek koji mi je sav očajan rekao da je moj muž u vezi sa njegovom ženom. Bilo mi ga je zao jer sam se setila sebe od pre 15 god.
Rekla sam mu da je došao na pogrešnu adresu i da mora da priča sa svojom ženom A ne sa čovekom koji će sutra naći neku drugu i koga nije briga da li je nekog povredio.
Ispovest2:
Nervira me kada šišam šiške klijentu, a on krene da priča i ima smrdljivi zadah. Zato od sad uvek kada šišam nekom šiške ne dišem.
Tako mi nekad kljenti kažu “wow koja preciznost, čak i ne diše” a ne znaju da je to zbog smrdljivog zadaha. :-)
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon