utorak, 12. prosinca 2017.

U BRAKU SAM SA OCEM SVOG SADA BIVŠEG DEČKA.MALO ČUDNO....


U braku sam sa ocem svog sada bivšeg dečka. Malo čudno… Kada sam prije par godina krenula na rođendan svom momku, poslao je oca po mene koji inače taksira. Kada sam ušla u auto odma sam osjetila neku hemiju iako je od mene stariji 21 godinu. Prvo što mi je rekao je bilo da sam najljepša snajka, ja sam očarana njim približila mu se i u znak zahvalnosti strasno poljubila. Prvo je bio iznenađen, par sekundi a onda je svoju ruku zavukao na pravo mjesto. Rekao je da možemo prvo do jednog mjesta da se zadovoljimo pa će da me odveze na rođendan. Otišli smo, a ja na taj rođendan nisam ni došla. Odma sutri dan sam ostavila momka, a nakon pola godine i njegov otac se razveo od njegove mame i evo sada smo više od godinu dana ja i otac mog momka, bivše u sretnom braku.


EmoticonEmoticon