subota, 30. prosinca 2017.

JA I KUM SMO STRASTVENI RIBARI I ČESTO IDEMO NA RIJEKU...


Ja i kum smo strastveni ribari i često idemo na rijeku. Za vikend sam u 6 sati ujutro bio pred njegovom kućom, a on mi je rekao da prvo uđem i da popijemo kafu. Kada sam ušao upozorio me da budem tih jer njegova žena, MOJA KUMA spava u dnevnom boravku. Kada smo ušli u sobu prvo sam bacio pogled na sećiju na kojoj je kuma spavala.Ostao sam očaran njenim golišavim tijelom koje je čaršaf djelimično pokrivao.
Ubrzo je kum otišao do wc-a da se istovari i spremi, a ja sam ostao sam pored GOLE KUME. Đavo mi nije dao mira i odmah sam ustao, ne čekajući ni jedne sekunde i prišao joj. Ležala je na stomaku, a ja sam polako, da je ne probudim pomjerio čaršaf. U svome životu nisam niša ljepše vidio, nježno sam je pomilovao po “maci” (jednostavno sam morao), a onda sam pretrnuo od sraha,
onako u polu snu je rekla, NEMOJ SAD, PUSTI ME DA SE ODMORIM…Na dva koraka sam izletio iz kuće. Nikada nisam imao misli da budem sa mojom kumom, ali ovo me je totalno uništilo, evo 3-4 dana samo o njoj razmišljam, čim zažmirim njena prelijepa pozadina se stvori ispred mene… Poludjeti ću, želim zabranjeno, aaaa


EmoticonEmoticon