nedjelja, 31. prosinca 2017.

MOJ MUŽ JE ZADNJIH MJESEC DANA TOTALNO OSLABIO U KREVETU....


Moj muž je zadnjih mjesec dana totalno oslabio “u krevetu”. Do tada je bio nezasit i želio je da imamo odno skoro svako veče. U zadnjih mjesec dana, nismo spavali 5-6 puta i kada god želim, potenciram to, on je ili umoran ili mu se “ne diže”… Sve mi je to izgledalo kao da me vara. Nisam znala kako da ga razotkrijem, jer su mu i telefon i profil bili “čisti” i pretpostavljam da ima lažne profile, drugi telefon koji krije i tako to.
Sinoć sam slagala da idem mojim roditeljima i da ću kod njih noćiti, a ustvari sam bila cijelu veče u parku iz kojeg se vidi naš stan. Oko 9 sati vidjela sam odraze od dvije osobe u stanu, bilo mi je jasno :(… Popela sam se i stojala ispred ulaznih vrata, čekajući da se sve u stanu završi i da se pojave ispred mene. Vrijeme je prolazilo, sat po sat, noge su mi već bile otečene od čekanja i stojanja i ujutro oko 8 sati otključavaju se vrata i izlaze moj muž i njegov najbolji drug.
Baš sam se šokirala, kada sam pomislila da ne može gore, shvatim da je moj muž… BOŽE!!! Nisam uspjela ništa ni reći, a moj muž me upitao od kud tebe ovako rano kući, šta tašta toliko hrče da si ih morala napustiti tako brzo… Otišli su niz stepenice, a ja pod šokom ušla u stan i ponovo čekala, čekala da se on vrati da definitivno razjasni cijelu situaciju. Kada je napokon stigao, rekoa mi je da sam totalni ludak, i da su gledali utakmicu, zapili se i da ništa nije bilo. Ne znam, nešto mu baš i ne vjerujem…

1 komentari so far

Da, mogu se složiti s činjenicom da su neki tzv. čarolije VARAČA, jer sam prije nekoliko tjedana postala žrtva jer sam bila toliko nestrpljiva da vratim svog ljubavnika Pavišića, kako da znam da su neki čarolije prevara je li to kada počnete komunicirati s njima e-poštom ili telefonom Whatssap, a nema dokaza da je vaš posao obavljen, bilo da vam pokažete fotografije presjeka na njihovoj sljepoočnici tijekom postupka ljubavnog pravopisa ili tražite od uroka da vam kaže Što učiniti kod kuće, postupak ljubavnog pravopisa mora biti praktičan izgovaranje molitvi zagona također u vašem osobnom slobodnom prostoru kod kuće. Drigbinovia je stvaratelj ljubavne čarolije jer će vam reći kako sami napraviti ljubavnu čaroliju u vašem domu, slobodnom prostoru noću, kada svi drugi spavaju u vašoj kući, a onda će vam Drigbinovia dati upute kako učiniti da molitva ljubavne čarolije djeluje sami bez ometanja ili traženja više novca. ovo je kako razlikovati od lažnog čaranja ljubavne čarolije i stvarno dobrog radnog čarapa koji dobro funkcionira. To sam otkrio i to mi radi nakon što izgovorim neku molitvu zagona u vlastitoj kući, Drigbinovia mi kaže sve što je trebalo učiniti. Pažljivo sam pratila sve njegove upute i u sljedeća dva dana primila sam telefonski poziv od mog bivšeg ljubavnika Pavišića, vratio mi se isti tjedan kada je učinjena ljubavna molitva. ovo je vrlo istinito, iskoristio sam ovu priliku da preporučim Drigbinovia ljubavni čarolija kanal svima koji traže pravog ljubavnog partnera da hitno vrati bivšeg ljubavnog partnera doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp ga na +12162022709 ili Viber +12066713285 hvala svima na izvlačenju vrijeme je za čitanje i želim vam svima puno sreće i sreće u vašoj ljubavnoj vezi/brakovima. Bog te blagoslovio.


EmoticonEmoticon