ponedjeljak, 18. prosinca 2017.

DEČKO ME JE MALTRETIRAO PSIHIČKI I FIZIČKI...


Decko me je maltretirao psihicki i fizicki, cutala sam i trpela mu dok mi jednom nije pukao fitilj a to se desilo kada je on nervozan dosao sa posla i poceo da me samara bez razloga dok sam prala sudove, vredjao me je i vukao za kosu. Posle sam se ja sklupcala na pod braneci se od njegovih udarca, plakala sam. A on je posle nekog vremena dosao kod mene grlio me i mazio po glavi, izvinjavao se, pricao da me voli. Ne, ovaj put nisam nasela na taj njegov jeftini trik. Otisla sam u kupatilo i pozvala tatui ispricala mu sve, on je poludeo kad je cuo sta se desilo. Rekao mi je dy ga zadrzavam dok on ne dodje. Vratila sam se u sobu, legla pored njega i pravila da se nista nije desilo. Pricala mu kako ga razumem sto je nervozan zbog posla, da mu oprastam i da ga razumem. Onda je uleteo moj tata i izmlatio ga bejzbol palicom. Onda je on plakao, molio i kukao da ga moj tata pusti. Obecavao je da nece vise da se izivljava na meni, ali ja ga nisam slusala ostavila sam ga. Sada sam mnogo srecnija bez njega, trebala sam jos odavno da ga ostavim.
Izvor: komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon