četvrtak, 14. prosinca 2017.

IMAM 45 GODINA I OSTALA SAM TRUDNA..


Imam 45 godina, udata sam i imam dva prekrasna sina, a nedavno sam saznala da sam trudna.
SLUČAJNA TRUDNOĆA…trudnoća koja je samo mene obradovala.
Muž i sinovi su od prvog dana protiv toga da rodim, ali ja baš želim bebu i mislim da bi unijela radost u naš dom. Sinovi su već odrasli ljudi, tako da bi beba baš dobro došla, ali jučer su mi njih sva trojica rekli da mnoram abortirati!!! Muž mi je čak zaprijetio da ce podnijeti papire za razvod braka ako ne aboritram. Stvarno ne mogu da vjerujem sta mi rade jer ja ne zelim da se ocistim,
ali eto igleda da cu ipak na kraju morati. U ponedjeljak idem i ne znam kako cu to podnijeti jos sam se ubijedila da je djevojcica koju oduvijek zelim da imam. Ako bude djevojcica ja necu abortirati pa makar s ei razvela od muza, mada poslije svega sto je rekao ne vjerujem da ce nas odnos ikada vise biti isti. Jer covjek koji ne zeli dijete sa mnom i nije toliko vrijedan moje paznje.
Izvor: ispovesti.com


EmoticonEmoticon