petak, 29. prosinca 2017.

U SUBOTU SAM BILA U JEDNOM BUTIKU ŽENSKOG RUBLJA...


U subotu sam bila u jednom butiku ženskog rublja. Prvi put i što god sam pogledala mnogo mi se svidjelo, ali je sve bilo mnogo skupo. Isprobavala sam sve moguće vrste kupaćih kostima, a prodavac mi je rekao da imam prekrasnu guzu i da na njoj, odnosno u njoj svaka tanga dobro stoji. Probala sam jedne baš ultra mini tangice, a on je naprosto ostao očaran.
Tada me je zamolio da se nagnem da vidi da li mi sve prekrivaju, poslušala sam ga, sagela se , a on je iskoristio to i svoj kažiprst gurnuo baš duboko. To me baš naljutilo, taj bezobrazluk, počela sam da vrištim i da zovem pomoć, a on me zamolio da ućutim da nikome ništa ne govorim i da izaberem sebi dva kupaća i da nosim i njih i sebe i da mu se više na oči ne pojavljujem, jer jednostavno sam toliko dobra da ga naprosto mamim i da ne može da odoli.
Kaže kako je pomislio da i ja želim isto jer sam se više od 2 sata pred njim šetkala polugola. Nisam mu ništa odgovorila, ali ono što sam željela to sam i dobila, ispalo je baš kako sam planirala, tačnije ne baš, planirala sam da ću isčupati jedan kostim, a dobila sam dva, po 50 eura, pa nije loša satnica u ova teška vremena.


EmoticonEmoticon