ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

U BRAKU SMO 5 GOD. JA 36 ONA 33 ...


U braku smo 5 god. Ja 36 ona 33. Kumovi su nam stari prijatelji čak iz srednje škole. Ako se neko poznaje onda smo to nas četvoro.
Kum me je pre nekoliko dana u kafani pitao da li bi mu pomogao da njih dvoje dobiju dete. Da ja budem “nepoznati ” donator.

Ispovest 2
– Oženio sam devojku koju volim, ali čija je porodica mnogo bogata i to podrazumeva da smo često na nekim fancy večerama ili događajima. Ja se skroz smorim i zamišljam moje društvo (otkačene i lude alkose) kako upadaju na te događaje, prave haos,
blamiraju se, dernjaju, šmekaju te ‘dame’, pevaju, mislim da mi je osmeh na licu non-stop… Na jednoj večeri mi je žena rekla: “Toliko je dosadno da sam izgubila i apetit, a ti se samo smeškaš.”
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon