nedjelja, 4. lipnja 2017.

IMAM OSJEĆAJ DA ME VJERENIK VARA.ČUDNO SE PONAŠA...


Imam osjećaj da me vjerenik vara. Čudno se ponaša i sinoć dok sam bila kod njega u piće sam mu ubacila tabeltu za spavanje.

Kada se uspavao ušla sam mu na profil i načisto se šokirala, nisam mogla da vjerujem koliko zahtjeva za prijateljstvo i poruka od realno mnogo zgodnijih i izazovnijih djevojaka ima i nikada ni jednoj nije odgovorio ni sa jednim slovom, a kamoli da se nešto dopisivao.
Shvatila sam da sam mnogo pogriješila i cijelu noć do jutra sam ga grlila, ljubila i izvinjavala mu se onako dok je io u dubokom snu.
Kada se probudio vjerujte da me bilo stid da ga pogledam u oči. Svjest je čudo, a mene baš grize, nekako se osjećam odvratno jer sam mu to uradila i nisam vjerovala u njegovu ljubav prema meni.


EmoticonEmoticon