petak, 2. lipnja 2017.

DAVNO, PRIJE 10 GODINA NA PUTOVANJU SAM UPOZNAO CRNKINJU U KOJU SAM SE ZALJUBIO...


Davno, prije 10 godina na putovanju sam upoznao crnkinju u koju sam se zaljubio i nerazdvojni smo od tada.
Imamo dvoje djece koji su bojom kože pvukli više na nju, jer je to prirodno i logično.
ALI imamrodbinu koja mi svakodnevno nabraja da to nisu moja djeca jer nisu moje boje kože, bilo je ok dok moja supruga nije naučila naš jezik, i to je sada mnogo potresa. Odlučio sam da uradim DNK iako je moja supruga bila protiv tog jer je to još više vrijeđa.
Uradio sam DNK i testovi su pokazali da sam otac našoj djeci. Iskopirao sam dovoljan broj primjeraka testa i svoj rodbini poslao na adresu i jasno im naznačio da mi više nikada ni ime ne spomenu, a kamoli da mi dođu u kuću. Takva rodbina mi nije potrebna.


EmoticonEmoticon