nedjelja, 25. lipnja 2017.

MOŽDA SAM ZGRIJEŠIO, ALI…


MOŽDA SAM ZGRIJEŠIO, ALI… Prije 6 godina mi se sviđala jedna djevojka, ali ja njoj malo manje, nikako. Odlučio sam da platim jednoj najpoznatijoj vidovnjakinji u našem mjestu da joj prorekne da sam upravo ja njena sudbina i da će pored mene biti sretna.
Obzirom da se druži sa mojom sestrom znao sam tačno kada će ići kod vidovnjakinje, jer su redovno išle, šta ćeš vjeruju cure u to. Evo prošlo je 6 godina od tada i prije 10 dana smo proslavili petu godišnjicu braka, imamo dvoje djece i baš smo sretni.
Nikada joj nisam reko za to što sam uradio, jer ne znam kako će da reaguje, ali sve više me peče savjet, jer iako smo sretni naš brak je na temeljima laži.
Stvarno ne znam šta da radim, pokušavam da prošlost zaboravim, ali ne ide grize me savjet. Imal neko neki savjet, kako bi vi postupili na mome mjestu? Unaprijed hvala…


EmoticonEmoticon