četvrtak, 8. lipnja 2017.

BILA SAM DRUGA ŽENA, ONA KOJOJ POSVETI SAMO SAT VREMENA ZA NJEZIN ROĐENDAN...


Bila sam druga žena , ona kojoj posveti samo sat vremena za njezin rođendan, blagdane, koju nikada nije smio zagrliti u javnosti i koja ga nikada nije smjela nazvati kući.
Razumjela sam sva ta pravila jer je bio u braku 25 godina, a djeca su im išla na fakultete.
Upoznala sam njega i njegovu suprugu na jednom skupu gdje sam radila. Bila mu je dovoljna moja uska košulja i mini suknja da mi neprimjetno da svoju posjetnicu. On je bio sve što žena može poželjeti – zgodan uspješan, karizmatičan i bogat. Bila sam mu ljubavnica nekoliko godina i nakon toga, naravno, poželjela više od toga. I dobila sam to! Sada sam ja njegova supruga, no jako dobro znam da jednako kao što sam ja zamijenila njegovu suprugu, neka druga može zamijeniti mene. Imamo dogovor da si nikada nećemo lagati, pa ga tako neke stvari nikada ne pitam. No sigurna sam da ona postoji i pokušavam se ne zamarati time, jer i ja imam druge muškarce. Sve dok smo diskretni, naš brak savršeno funkcionira.


EmoticonEmoticon