srijeda, 28. lipnja 2017.

IMAM 42 GODINE, UDATA SAM I IMAMO 5 PREKRASNIH KĆERKICA. ZADNJU KĆERKU SAM RODILA SA 39 GODINA


Imam 42 godine, udata sam i imamo 5 prekrasnih kćerkica. Zadnju kćerku sam rodila sa 39 godina i od tog dana moj muž se mnogo promijenio. Od tada me ne gleda kao ženu, odnose imamo jednom u par mjeseci i to kao i da nemamo.
Nikada ga nisam varala, udala sam se za njega sa 18 godina, nevina i on mi jedini muškarac u mom životu. Ne želim da ga varam, volim ga, ali imam strašnu potrebu za intimnim odnosima, vjerujte više nego kada sam imala 20 godina. Zato sam sebi nakupovala raznih “igračkica” i dok on lumpuje po kafanama sa društvom ja zatvorim oči, zamišljam mog muža, onakvog kakav je bio nekada davno i pomoću igračaka zadovoljavam moje potrebe.
Vjerujte mnogo mi pomaže, a i mnogo mi je drago jer ga ne moram varati sa drugim muškarcima. Samo ne znam koliko ću ovako izdržati. Nadam se da će moj muž uskoro postati onaj stari dobri mužić. Sve bi mi bilo lakše kada bih znala zbog čega se naglo promijenio? 


EmoticonEmoticon