subota, 3. lipnja 2017.

SA DEVOJKOM SA U VEZI VEĆ 2 GODINE SMUVALI SMO SE KADA SMO BILI STUDENTI NA 4 GODINI U DOMU.


Sa devojkom sa u vezi već 2 godine smuvali smo se kada smo bili studenti na 4 godini u domu. Oboje smo diplomirali ja sam našao dobar posao plus radim honorarno dizajn preko neta, devojka i dalje traž posao i nije ga nalašla ili joj je mala plata loši uslovi i tona izgovora jednostavno neće da ga nađe.
Kada smo počeli da zivimo i pre u domu je sve bilo normalno sama je mogla da pere kosu da se farba lakira nokte depilira ide u jeftinu teretanu, sada više ne može ništa svake nedelje se ide kod frizere manikira pedikira i ostalo. Ja što više zarađujem ona više troši kao rupa bez dna. Kada joj kazem nešto po tom pitanju posvađamo se. Kada joj kažem da nađe bilo kakav posao njoj je ispod časti.
A meni nije bilo ispod časti što sam tokom studija noću stojao ispred klubova kao obezbeđenje a danju učio, trenirao i školovao se da bih mogao da živim pristojno. Ja sve više mislim da mi je devojka teška kompleksašica nažalost!


EmoticonEmoticon