utorak, 6. lipnja 2017.

BILI SMO U VEZI SKORO 3 GODINE I TADA SU POČELI NAŠI PROBLEMI...


Bili smo u vezi skoro 3 godine i tada su počeli naši problemi. Naime moja mlađa sestra je počela da se viđa sa jednim romom, fin momak iz dobre porodice i meni i mojim roditeljima to uopšte nije smetalo, ali mojoj vjerenici je baš mnogo smetalo.
Toliko joj je ta veza smetala da me je prisiljavala da natjeram sestru da raskine sa tim momkom, skoro 2 mjeseca sam trpio konstantan pritisak, pljuvanje po tom momku i romima uopšte, kako oni prose i kradu, kako ona ne želi da ima ikakve veze sa njima i tako to. A onda sam joj nakon ta 2 grozna mjeseca odlučio pokazati da i mi “naši” možemo biti loši ljudi, te sam je tako osramotio da će da pamti za cijeli život.
Dok smo bili u jednom veliko tržnom centru, krišom sam joj u torbu ubacio jednu skupocjenu košulju i kada je izlazila, naravno oglasio se alarm.
Cijeli tržni centar je gledao samo u nju, bila je sva pogubljena, a ja sam joj samo prošaputao ETO SAD I TI PROSIŠ I KRADEŠ… i ostavio je da se ubjeđuje i opravdava osiguranju centra. NAKON TOGA NITI ME JE VIŠE ZVALA NITI JA IMAM POTREBU DA SE ČUJEM SA NJOM… Našao sam sebi normalnu djevojku koja živi svoj život i koja ne dijeli ljude na naše i njihove, već na dobre i loše. Znam malo nas je takvih, takvo smo društvo, ali ipak nas ima, koliko toliko…


EmoticonEmoticon