četvrtak, 29. lipnja 2017.

MRZIM ŽENSKU DJECU. NEDAVNO SAM SASVIM SLUČAJNO SAZNAO DA MI JE ŽENA TRUDNA...


Mrzim žensku djecu. Nedavno sam sasvim slučajno saznao da mi je žena trudna i da nosi žensko dijete. To je već treći puta i do sada sam je uvijek uspio nagovoriti da abortira, jer mi žensko dijete NE TREBA.
Sada trudnoću krije i već je u drugom mjesecu.
Dogovorio sam joj termin za abortus u jednoj privatnoj klinici. Ona to ne zna i samo ću da je odvedem, jer ne želim da imam žensko dijete, tačnije to i nije dijete, dijete je muško. Ukoliko se uzprotivi i ne bude pristala na abortus, prvo ću da je dobro naučiti pameti, naravno dobrim batinama, a onda ću da je istjeram iz MOJE kuće pa neka rađa i odgaja tu svoju djevojčicu kako zna,
a ja ću sebi već naći PRAVU ŽENU, ženu koja će rađati DJECU, a ne djevojčice i onako je nesposobna, već treći put ostaje trudna i treći puta nosi djevojčicu.


EmoticonEmoticon