subota, 3. lipnja 2017.

IZAŠLA SAM NA PAUZU, OTIŠLA U PARK KOJI JE U BLIZINI. SEDIM I RAZMIŠLJAM DA NAZOVEM...


Izašla sam na pauzu, otišla u park koji je u blizini. Sedim i razmišljam da nazovem dečka, kucam njegov broj i gledam u jedan par koji prolazi pored parka, 100m od mene. Ona 6-7 mesec, lep stomačić, on je drži za ruku i okreće se prema njoj da je poljubi.
U tom trenu ugledam njega, mog dečka, poljubi je ali oči mu se prikovale za mene. Pogled mi je ostao u tom pravcu a oni su produžili, u očima punih suza videla sam da se okreće i gleda. Tri godine veze su nestale u tom trenu, boli me celo telo. Evo treći dan i 358 poziv od njega, poruke samo obrišem, ne čitam.
Slomio me u hiljade delova i ne želim da me vidi. Videće me kad ja budem spremna da ga pogledam direktno u oči i smirenim glasom da mu kažem da je skot.


EmoticonEmoticon