ponedjeljak, 2. svibnja 2016.

KADA SAM IMALA 7 GODINA MOJI RODITELJI SU SE RAZVELI. NA SUDU JE TATA NE SVE NAČINE POKUŠAVAO DA...




Kada sam imala 7 godina moji roditelji su se razveli. Na sudu je tata na sve načine pokušavao da sačuva stan i auto,a za mene i mlađeg brata se uopšte nije borio. Na žalost uspio je, a od tada mama, brat i ja živimo u privatnom smještaju.On je nastavio da uživa u životu sa drugim ženama, putovanja, izlasci, a mi, mi smo patili i preživljavali. Znali smo leći bez večere i otići u školu bez doručka. Danas ja završavam fakultet, brat srednju školu, ne pijemo, nepušimo, ne prodajemo tijelo, savršena smo i uzorna djeca, zahvaljujući mami. On, da ga nazovem tatom, sada se svakodnevno po gradu hvali da smo njegovi, da smo njegova krv, da smo sve ovo postali zahvaljujući njemu. Boli me kada to čujem, jer dobro znam ko je jedino zaslužan što smo uopšte živi… MAMA HVALA!!!


EmoticonEmoticon