ponedjeljak, 23. svibnja 2016.

TRI BABE, INAČE SESTRE, STARE 92, 94 I 96 GODINA ŽIVE U ZAJEDNIČKOJ KUĆI...

screen-22.25.4828.04.2016-15-26
Tri babe, inače sestre, stare 92, 94 i 96 godina žive u zajedničkoj kući.
Jedne noći najstarija sestra uspe vodu u kadu da se okupa. Kada je zakoračila u kadu zastala je i viknula
sestrama:
– Jesam li ja pošla da se okupam ili sam već završila?
Srednja sestra viknu:
– Nemam pojma, evo me dolazim gore da vidim.
Kada je zakoračila na stepenice, zaustavi se i viknu sestrama:
– Jesam li ja krenula uz stepenice ili sam pošla nazad??
Najmlađa sestra sedi u kuhinji, pije čaj i sluša svoje sestre. Odmahnu glavom i promumla:
– Nadam se da ja neću nikada postati tako zaboravna! – te kucnu tri puta na drveni sto za sreću. Potom
viknu sestrama:
– Sad ću ja doći gore da vam obema pomognem, samo da vidim ko to kuca na vrata!


EmoticonEmoticon