ponedjeljak, 23. svibnja 2016.

SIN JEDINAC KOME SAM U ŽIVOTU SVE ŠTO JE POŽELIO I OBEZBIJEDIO...

 

















Sin jedinac kome sam u životu sve što je poželio i obezbijedio. Nikada ni za čim nije patio imao je sve i bio sam sretan jer je i on sretan. Za 18. rođendan tražio je motor, sportski 500 kubika, naravno dobio je. Crvena Yamaha, bio je presretan, glavna faca u gradu i šire, a ja ponosan jer mi je sin postao čovjek, muškarčina, kao od brda odvaljen. Mjesec dana nakon, neoprezni vozač šlepera ga je stjerao sa ceste dok ga je moj sin obilazio. 80metara od motora tijelo mog sina je ležalo nepomično u lokvi krvi. Prevezen u bolnicu, višesatne operacije i uspjeli su da ga održe na ovome svijetu. Ostao je na ovome svijetu, ali već 5 godina u dubokoj komi, nepomično leži, doslovno se topi, nestaje, odlazi sa ovoga svijeta. Momak 190 visok, 105 težak, trenutno nema više od 60 kg. Žalosno, bespomoćan sam imam novac, a ne mogu ništa da učinim.





EmoticonEmoticon