srijeda, 25. svibnja 2016.

ZNAO SAM DA MI DRUŠTVO ZA 31. ROĐENDAN SPREMA IZNENAĐENJE...

1897895i.png
Znao sam da mi društvo za 31. rođendan sprema iznenađenje, ali nisam znao kakvo i tako u pripremama za žurku malo glasnije pustim muziku. Izađem na terasu da malo odahnem i da izduvanim koju kada kroz prozor od terase vidim da mi neko ulazi u stan.
Policajka došla sa pričom da utišam muziku jer se stariji bračni par koji živi pored mene buni.
Gledam ovu policajku, mlada mi nešto da bi bila to što jeste i skontam da mi je ona u stvari poklon od društva i da igra ulogu.
Krenem prema njoj u fazonu “srce za tebe sve, i gasim muziku i skidam gaće iz momenta” i uhvatim je za si*u. Kakav sam samo šamar dobio ljudi moji i pored šamara prijavu za napad na službeno lice kao i pritvor iz koga su me roditelji jedva izvukli! 


EmoticonEmoticon