nedjelja, 15. svibnja 2016.

ONO KADA POSLUŠAŠ ŠEFA, URADIŠ KAKO KAŽE I DOBIJEŠ OTKAZ IZ FIRME...

 
Ono kada poslušaš šefa, uradiš kako kaže i dobiješ otkaz iz firme. Da budem iskren nikada mi se nije ni sviđala ni firma, ni posao koji radim, a pogotovo ne moj šef. Jutros sav onako mahmuran, ljut jer radim subotu, ma nikakav i radim i ne radim, kad dođe šef sav onako nadmjen me upita zašto ne radim kako treba. Rekao sam mu da mi nije ni do čega, da sam mahmuran, da mi glava puca… Na to se cinično nasmijao i rekoa mi da imam ženu glavobolje ne bi bilo, jer on kada god ga glava zaboli ode kući pokara ženu i bude kao nov. Više njegov odvratni osmijeh i podbadanja nisam mogao trpiti, uzeo sam svoju jaknu i krenuo. Kada me je pitao kuda sam krenuo rekoa sam mu IDEM DO VAŠE ŽENE DA IZLIJEČIM GLAVOBOLJU, JER KAKO KAŽETE NEMAM SVOJE, A AKO TAKO RUŽNU GLAVU MOŽE IZLIJEČITI SIGURNO ĆE I MOJU. Osmijeh je u trenutku nestao, krenuo je da me udari, ali na moju nesreću se zaustavio. Otpustio me… trenutno sam bez posla, ali sam slobodan i ne moram gledati odvratno zubalo koje misli da je ugvatilo Boga za onu stvar..


EmoticonEmoticon