petak, 27. svibnja 2016.

PRIJE 3 GODINE SU ME MOJI IZBACILI IZ KUĆE...

1894875i.png
Prije 3 godine su me moji izbacili iz kuće, jer su mi plaćali školovanje a ja sam na trećoj godini ostavio jedan predmet za septembar. Nisu mi dali da išta ostavljam. Pošto su tražili index, vidjeli su ostale devetke i desetke, ali nije bilo upisanog jednog predmeta.Bio sam redovan student, poprilično dobar i zarađivao pomalo, kad’ sam imao vremena i pomagao svojim. Očuh me nikad nije volio, zato je ovo i uradio. Mama me nije nikad podržavala. Nažalost, u 3. godini sam napustio fakultet i otišao u Njemačku.
Snašao sam se nakon skoro godinu dana. Nakon dvije godine upisao sam ekonomiju ovdje, i pomaže mi jedna starija žena, kojoj sam jednom pomogao oko nečeg sasvim nebitnog.Otišao sam bez riječi. Policija me u mom ”gradu” tražila, ali me nije našla, nit će me kad nać. I ako me nađu, reći ću da nemam roditelje. Sam sam na ovom svijetu BIO, ali otkako sam otišao iz svoje ”lijepe domovine” više nisam sam, čak sam, na neki način i sretan.


EmoticonEmoticon