ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

MRZIM ŽIVOTINJE, NAROČITO PSE LUTALICE...

 

















Mrzim životinje, naročito pse lutalice!!! Prije dvije godine dok se moja sestra vraća iz škole pratilo je prljavo, gladno, puno buva i krpelja štene. Kada je došla do kapije pokušavali smo da ga otjeramo, a šta god smo pokušavali ono je samo nepomično ležalo ispred kapije. Pošto nismo uspjevali da ga otjeramo, zatvorili smo kapiju i ušli u kuću. Ujutro kada sam krenuo na posao, prljava lutalica je i dalje ležala na istom mjestu i zamahnuo sam nogom da ga prepadnem i tada se ispred mene ispriječio komšija koji je “veliki ljubitelj” lutalica. Budala… nema pametnija posla, te se dobro izgalamio na mene kako sam bezdzušan, uprtio štene i odveo ga u svoju avliju. Odhranio ga je i kaže da ga ne bi dao ni za kofer eura, kako je pametan, bla, bla, bla… Sve što može jedan pas, je da jede, pije, nabija troškove i budi te cijelu noć, NEVIĐENO ZLO!!! Ko misli suprotno neviđeno laže…


EmoticonEmoticon