subota, 21. svibnja 2016.

MOJA VJERENICA, SADA VEĆ BIVŠA DJEVOJKA MI JE NAMJESTILA DA OSTANEM BEZ POSLA U FIRMI GDJE...



Moja vjerenica, sada već bivša djevojka mi je namjestila da ostanem bez posla u firmi gdje sam radio 3 godine. Prije dva mjeseca se udala za jednog od najpoželjnijih momaka u gradu, a dan prije vjenčanja mi je poslala poruku da slučajno ne dolazim i ne napravim neki problem. Naravno da nisam, ne bih pravio budalu od sebe, ali sam zato odmah nakon što je otišla na medeni mjesec, njenom mužu poslao video u kome je uništavam u krevet. Haha, drugi dan medenog mjeseca se vratila roditeljima, muž je ostavio nije mogo podnijeti da takav video postoji. Ja sam posao ponovo našao, a ona bijelu vjenčanicu nikada više neće moći nositi i uvijek će biti ona što se udavala.


EmoticonEmoticon