utorak, 24. svibnja 2016.

MISLIO SAM DA NISAM NORMALAN. SVIĐALE SU MI SE DJEVOJČICE, AL ISTOM MJEROM I DJEČACI...

 

















Mislio sam da nisam normalan. Sviđale su mi se djevojčice, al istom mjerom i dječaci. Maštao sam da imam ženu, ali u isto vrijeme i muža, da svi zajedno živimo, spavamo u istom krevetu. Stvarno sam mislio da sam lud, ali sam na internetu istraživanjem shvatio i saznao da postoji BI populacija ljudi koji vole i jedno i drugo. Bilo je to prije 15-ak godina kada se internet tek pojavljivao na našim prostorima. Na sreću taj blagoslov u obliku interneta mi je pomogao da upoznam baš one ljude o kojima sam sanjao. Zajeno živim već 10 godina sa mojim mužem i mojom suprugom i obožavam da spavam u sredini, da doživim potpuni užitak takvog odnosa. Ljudi nisam nenormalan i nisam lud, presretan sam jer živim život o kakvom sam sanjao. Samo da svima kažem, ako niste kao što su vaše komšije, TO NE ZNAČI DA STE NENORMALNI I LUDI, već trebate da slijedite vaše snove i vidjeti ćete koliko je život lijep i kako ima mjesta na ovom svijetu za sve.


EmoticonEmoticon