srijeda, 18. svibnja 2016.

DOMAĆI SLADOLED BOGATOG KREMASTOG OKUSA.. MMMMM...

Ovakav je mama pravila seki i meni i mi smo se davile u njegovom finom ,kremastom okusu..

Sastojci

    osnovna smjesa
    4 jaja
    7 žlica šećera
    2 vrećice vanil šećera
    2 vrećice šlaga
    2 dl mlijeka
    2 dl slatkog vrhnja

    za okus po želji-moj drugi je bio limun
    sok i korica limuna
    listići limunske metvice


Priprema

    1.
    pjenasto izmiksati svježa jaja sa šećerom i vanil šećerom
    2.
    šlag izmiksati s mlijekom i dodati u smjesu s jajima
    3.
    izmiksati slatko vrhnje da bude gusto ali paziti da se ne počne pretvarati u maslac.. i dodati u smjesu
    4.
    sve dobro povezati, stavljati u plastične posude koje se mogu smrzavati i staviti u friz!
    5.
    ja sam pola ostavila slaju od vanilije a u pola dodala sok od 1 limuna, žličicu korice od domaćeg limuna i nekoliko listića limunske metvice narezane na trakice.
    6.
    možete dodati bilo koje voće smiksano u kašu (i/ili komadiće) čokoladu -topljenu, ribanu, kakao, keksiće….
    7.
    sladoled ima bogato kremasti okus, mmmmm


EmoticonEmoticon